تیم توسعه Steamworks بهتازگی از تغییرات مورد انتظاری در نحوه نمایش تریلر بازیها در صفحات محصولات در پلتفرم استیم رونمایی کرده است که به دنبال بازخوردهای دریافتی از کاربران مبنی بر طاقتفرسا بودن رد کردن چندین ویدئو (در بعضی از موارد تا 12 عدد) پیش از رسیدن به اسکرینشاتهای بازی پیادهسازی شده است. طراحان رابط کاربری فروشگاه کمپانی Valve روز گذشته از سیستم باز تنظیم شده رونمایی کردهاند: “این تغییرات شامل یک منطق جدید بهمنظور تعیین ترتیب نمایش تریلرها و اسکرینشاتها، بهعلاوه قابلیت انتساب دسته برای هر تریلر میباشد.” توسعهدهندگان بازیهای رایانهای نیز با محدودیت جدیدی مواجه خواهند شد: “از امروز، حداکثر دو تریلر میتوانند در سطر بند انگشتی در مجاورت تصاویر اسکرینشات به نمایش درآیند. دیگر تریلرهای باقیمانده پس از اسکرینشاتها قرار خواهند گرفت که نتیجه آن ممکن است به کاهش بازدید از سمت بینندگان منتهی شود.”
مدیران صفحات محصولات از این به بعد باید نسبت به انتخابهای خود دقت بیشتری را به خرج دهند: “شما میتوانید هر تعداد تریلر که دوست دارید برای بازی خود آپلود نمایید، اما بررسی ترتیب نمایش آنها در قالب انتساب اولویت به مواردی که فکر میکنید بیشترین تأثیر را برای خریداران بالقوه خواهند داشت از اهمیت بالاتری برخوردار میباشد. شما میتوانید ترتیب تریلرها را در بخش Edit Store Page، سربرگ Trailers مدیریت نمایید. بهطور ایده آل باید به گیمرها نمایی خوب از گیمپلی بازی را در کوتاهترین زمان ممکن ارائه دهید. ما توصیه میکنیم که ابتدا تریلری که حاوی گیمپلی اصلی میباشد را قرار داده و لوگو یا روایت داستان را برای جذب مخاطب پس از آن در نظر بگیرید.”
منبع: TechPowerUP