عرضه جهانی اسمارت‌فون Xiaomi 13T Pro در آینده‌ای بسیار نزدیک

عرضه جهانی اسمارت‌فون Xiaomi 13T Pro در آینده‌ای بسیار نزدیک

کمپانی شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه­‌ی گوشی هوشمند رده بالای خود یعنی Xiaomi 13 Ultra است که می‌خواهد سطح عکاسی با گوشی­‌های هوشمند را بالا ببرد. مدیرعامل این شرکت، آقای لی، اخیراً عرضه­‌ی قریب‌الوقوع جهانی این اسمارت‌فون را تائید کرده و موج جدیدی از اشتیاق را در میان طرفداران آن برانگیخته است. علاوه بر آن به نظر می‌رسد که این برند در تلاش است تا گوشی موبایل دیگری به نام Xiaomi 13 Pro را نیز عرضه کند. نشریه­‌ی معتبر Xiaomiui گزارش داده است که دو تلفن همراه هوشمند متمایز، اما در عین حال مشابه در دست توسعه قرار دارند. این دو دستگاه دارای شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C هستند که حرف «G» نشان­‌دهنده­‌ی نسخه­‌ی جهانی و حرف «C» نشان­‌دهنده­‌ی یک نسخه­‌ی چینی است. این نشریه فاش کرده است که این گوشی­‌های هوشمند قرار است با نام­‌های Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra وارد بازار شوند.

بر اساس این گزارش، اسمارت‌­فون Redmi K60 Ultra ابتدا در چین عرضه شده و پس از آن با عنوان Xiaomi 13T Pro در بازار جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شماره مدل‌های 23078PND5G و23078PND5C نیز ممکن است نمایانگر عرضه‌ی احتمالی در جولای ۲۰۲۳ باشند، هرچند این موضوع فعلاً حدس و گمان بوده و هنوز به­‌طور رسمی تائید نشده است. لازم به ذکر است که هیچ تضمینی برای عرضه دستگاه­‌ها در بازار هند نیز وجود ندارد.

علاوه بر آن، این گزارش حاکی از آن است که هر دو دستگاه به چیپست پرچم‌دار مدیاتک Dimensity 9200 مجهز شده و این اولین بار است که شاهد استفاده از این تراشه در طراحی یکی از گوشی‌­های موبایل کمپانی شیائومی خواهیم بود. با توجه به اینکه اسمارت­‌فون­‌های Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra برای پاسخ به نیاز کاربران دارای محدودیت بودجه در نظر گرفته شده‌­اند؛ انتظار تعیین قیمت­‌های رقابتی از جانب سازندگان منطقی است.

منبع: Gizmochina

سمیه چایچیان

سمیه چایچیان

کارشناس ارشد مهندسی پزشکی، علاقه‌مند به کار تیمی، مطالعه، ورزش و دوستدار محیط زیست.
سمیه چایچیان

سمیه چایچیان

کارشناس ارشد مهندسی پزشکی، علاقه‌مند به کار تیمی، مطالعه، ورزش و دوستدار محیط زیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *