ظرفیت باتری اسمارت‌فون‌های سری آیفون 15 کمپانی اپل فاش شد

ظرفیت باتری اسمارت‌فون‌های سری آیفون 15 کمپانی اپل فاش شد

انتظار می‌رود کمپانی اپل نسل بعدی اسمارت‌فون‌های سری آیفون 15 را اواخر سپتامبر امسال عرضه کند. درز و شایعات زیادی قبلاً اطلاعاتی را در مورد مدل‌های این سری فاش کرده‌اند. انتظار می‌رود امسال این مجموعه شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس باشد. اکنون، یک فاش جدید، اطلاعاتی را در مورد ظرفیت باتری محصولات آینده منتشر کرده است.

آخرین اطلاعات در مورد خط تولید تازه‌نفس‌های کمپانی اپل از رسانه‌ی ITHome به نقل از منابع کمپانی Foxconn ارائه شده است. مدل‌های آینده دارای ظرفیت افزایش یافته می‌باشند. هر چهار آیفون در مقایسه با نسل فعلی سری آیفون، 14 تا 18 درصد باتری بزرگ‌تری خواهند داشت. طبق این گزارش، مدل استاندارد از باتری 3877 میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار خواهد که این رقم در مدل پلاس به 4912 میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است. این اعداد در هر دو مدل به‌ترتیب 18 و 13.6 درصد بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی است. گفته می‌شود آیفون 15 پرو دارای باتری 3650 میلی‌آمپر بر ساعت است که 14.1 درصد از جایگزین نسل قبل آن بیشتر است. در همین حال، مدل پرو مکس با 10.9 درصد افزایش ظرفیت باتری عرضه و به واحد 4852 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز خواهد بود. اگر آینده گوشی‌های موبایل هوشمند کمپانی اپل را از نظر باتری مقایسه کنیم، نوع استاندارد ظرفیت بیشتری نسبت به مدل پرو دارد. در کمال تعجب، آیفون پلاس از نظر باتری از هر دو نوع پرو و پرو مکس پیشی می‌گیرد!

آیفون‌ها در مقایسه با دستگاه‌های آندرویدی از نظر باتری عالی شناخته نمی‌شوند. برای آن دسته از افرادی که خبرهای پیرامون اسمارت‌فون‌های سری آیفون را دنبال نکرده‌اند ، آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرو مکس به ترتیب با باتری‌های 3279 میلی‌آمپر بر ساعت، 4325 میلی‌آمپر بر ساعت، 3200 میلی‌آمپر بر ساعت و 4323 میلی‌آمپر بر ساعت به بازار عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد که افزایش ظرفیت باتری در سری آیفون 15 در بین دیگر بهبودهای پیاده‌سازی شده از نظر برخی از منتقدان بیشتر قابل ستایش باشد.

منبع: Gizmochina

سمیه چایچیان

سمیه چایچیان

کارشناس ارشد مهندسی پزشکی، علاقه‌مند به کار تیمی، مطالعه، ورزش و دوستدار محیط زیست.
سمیه چایچیان

سمیه چایچیان

کارشناس ارشد مهندسی پزشکی، علاقه‌مند به کار تیمی، مطالعه، ورزش و دوستدار محیط زیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *