هفته گذشته، پشتیبانی از قابلیت ری ترسینگ (Ray Tracing) بدون هیچ توضیحی از منوی تنظیمات گرافیکی دو عنوان محبوب Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 3 Remake حذف شد! بسیاری در آن زمان بر این عقیده بودند که این مشکل یک اشتباه سهوی بوده و به نظر میرسد که در مسیر درست نیز صحبت کردهاند، زیرا کمپانی کپکام بهتازگی اعلام کرده است که این قابلیت در آیندهای نزدیک مجدداً به دو بازی اضافه خواهد شد.
کمپانی کپکام در تازهترین بیانیه منتشره از جانب خود اعلام کرده است که نسبت به حذف فناوری ری ترسینگ از عناوین Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 3 Remake آگاه بوده و در یک بهروزرسانی آینده به آدرسدهی و رفع این مشکل خواهد پرداخت. بازه زمانی انتشار این آپدیت هنوز مشخص نشده است، اما نباید فاصله زیادی تا آن داشته باشیم. اگرچه گذشت مدت زمانی از انتشار دو بازی و عرضه دنبالههای دیگری پس از آنها باعث شده است تا دیگر محتوا و آپدیت بزرگی برای آنها منتشر نشود، اما همچنان شاهد ایجاد تغییراتی از سمت سازندگان هستیم. کمپانی کپکام اعلام کرده است که در آینده دیگر به پشتیبانی از نسخه DirectX 11 این دو عنوان نخواهد پرداخت. این مورد را میتوان بهعنوان یکی از بزرگترین تغییرات اخیر در نظر گرفت. البته باید خاطر نشان کرد که خاتمه پشتیبانی، گیمرها را آنچنان تحت تأثیر قرار نداده و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.
منبع: WCCFTech