به‌روزرسانی 36.4.15 پلی استور اکنون برای سیستم عامل آندروید در دسترس قرار گرفت

به‌روزرسانی 36.4.15 پلی استور اکنون برای سیستم عامل آندروید در دسترس قرار گرفت

کمپانی گوگل به‌تازگی نسخه‌ی 36.3.12 فروشگاه پلی استور را برای دستگاه‌های آندرویدی عرضه کرده است. درحالی‌که هیچ گزارش تغییراتی به‌صورت صریح هنوز ارائه نشده است، تغییرات قابل مشاهده در به‌روزرسانی درک بیشتری را در مورد بهبودهای پیاده‌سازی شده ارائه می‌دهد.

به‌روزرسانی جدید با سازگاری با دستگاه‌های آندرویدی دارای حداقل نسخه پنجم (Lollipop) به بعد این سیستم عامل برای دانلود در اندازه‌ی فایل‌های مختلف بسته به دستگاه هم‌اکنون در دسترس است. اگرچه به‌روزرسانی به‌طور خودکار در پس‌زمینه نصب می‌شود، کاربران همچنین می‌توانند آن را به‌صورت دستی برای یکپارچه‌سازی دانلود نمایند.

یکی از تغییرات بصری مهم در این به‌روزرسانی معرفی ترکیب رنگی در سراسر فروشگاه پلی استور است که جایگزین رنگ سبز قدیمی شده است. این تغییر نشان‌دهنده‌ی خروج احتمالی از رنگ پویا جزئی و ادغام زبان طراحی Material You است که قبلاً به صفحه‌ی اصلی محدود شده بود. وجود هاله‌های ترکیبی از رنگ آبی در نسخه آزمایشی مارس2023 نشان‌دهنده‌ی انتشار پیش‌بینی شده‌ی گوگل از پشتیبانی کامل رنگ پویا در آینده‌ی نزدیک است.

در به‌روزرسانی قبلی که در ماه ژوئن عرضه شد، کمپانی گوگل بر بهبود سه حوزه‌ی کلیدی فروشگاه گوگل پلی تمرکز کرد. این تغییرات عمدتاً حول نتایج جستجو و قالب‌های تبلیغاتی با بهینه‌سازی‌های متناسب با جستجوهای خاص برنامه برای تجربه‌ی مرور کارآمدتر پیاده‌سازی شده بود. تأخیر بارگذاری تبلیغات در صفحه‌ی اصلی اکنون کاهش یافته و در نتیجه آن ناوبری روان‌تر شده است. علاوه بر این، نظارت کاربران با برجسته کردن اطلاعات مهم در نتایج جستجوی بهبودهایی را در این راستا دریافت کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا هنگام دانلود برنامه‌ها تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

هدف به‌روزرسانی‌های منظم کمپانی گوگل برای فروشگاه پلی استور حفظ ایمنی برنامه، کاربرپسندی و رفع اشکال است. گوگل به‌عنوان بخشی از تعهد خود به حفظ حریم خصوصی داده‌های کاربران دو ماه پیش قابلیتی را معرفی کرد که به آن‌ها اجازه می‌داد اطلاعات خود را از برنامه‌های خاص پاک نمایند. به‌روزرسانی‌های منتشره به بهبود تجربه مرور برای کاربران آندروید کمک می‌کنند .

منبع: Gizmochina

سمیه چایچیان

سمیه چایچیان

کارشناس ارشد مهندسی پزشکی، علاقه‌مند به کار تیمی، مطالعه، ورزش و دوستدار محیط زیست.
سمیه چایچیان

سمیه چایچیان

کارشناس ارشد مهندسی پزشکی، علاقه‌مند به کار تیمی، مطالعه، ورزش و دوستدار محیط زیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *